Az utóbbi években a vizuális tartalmak uralják az online felüetek reklámvilágát. A Facebook és az Instagram térhódításával a fogyasztók már immunisak az egyszerű, csupán szöveges hirdetésekre.
Több mint 7 ezer feltörekvő középvállalkozásnak, amelyeknek éves bevétele meghaladja az 1 milliárd forintot még weboldala sincs, és nem folytatnak semmilyen marketing tevékenységet.
A Telenor felméréséből kiderül, hogy jelentősen megváltoztak az internetezési szokások. A felmérés szerint a legtöbb felnőtt már okostelefont használ böngészésre.
Mostanában mintha mindenki értene a az online marketinghez, tartalom marketinghez, pedig elképesztő hibákat lehet itt is elkövetni. Ideje átgondolni mit is csinálunk a neten és a mobilokon.
Nagy mennyiségben osztott ki a Google manuális büntetéseket, amiről a webmesterek értesítést is kaptak. A büntetések a gyenge, vagy hozzáadott értéket nem tartalmazó weboldalak miatt kapták
A Google hivatalos blogján jelentette be, hogy április 21-től a mobilbarát szempontok a rangsorolási algoritmus része lesz. Jelentős hatások várhatóak. Az alkalmazások is jobban megjelennek a találati listán.